Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Emma Sjöblad - 8 januari 2014 21:25

Dagens pass blev barbacka!
Sasha har tidigare inte velat trava rent när man sitter i traven men idag gick det bra :) Jag red på det tredelade, gick jättebra :) vi började med lite uppvärmning, skritt, trav och böja och ställa höger och vänster :) lite stel till höger så ska stretcha henne så kanske hon blir lite mjukare :) sen fick hon börja jobba lite, formen kom, gick i form i princip hela passet! Jobbade mycket volter och att hon skulle trampa under sig med bakbenen. Det gick bra :) svårt i höger som sagt men lossnade i slutet :) galopperade lite, fick inte riktigt ihop henne eftersom min balans suger haha! Men hon var duktig endå :) sluta till vänster går jättebra nu :) till höger är jäätte jobbigt!
I morgon kommer Johanna :) ska se vad jag ska plåga henne med :)

Mitt foto som numera pryder matsalen :)

Feeling fab i Ellens glasögon ;)

Av Emma Sjöblad - 8 januari 2014 10:57

Litet kort inlägg :)
Gick upp kl 6 i morse käkade frukost, tog ut och fodrade hästarna och gick till bussen :) Har so snart nu, har redan haft Svenska och Media men har bytt från Media till Resurstid för att göra läxor. :) det har blivit några små ändringar på schemat :) Nästa onsdag blir det Stockholm med klassen och sen gå på stan :)

Presentation


Välkomna till min blogg :)
Jag heter Emma och är 16 år, har 1 egen häst och en katt :) här på bloggen får ni följa mig i min träning och utveckling med Sasha :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards