Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Emma Sjöblad - 4 januari 2014 19:39

Ja idag har det regnat och regnat och regnat.. Men det blev ett litet upphåll på dagen så då drog jag och Agneta ut på tur :) det blev turen runt Ekeby :) Hon tog gammeltanten Tricorona och jag re ju på Sasha. Vi red runt ekeby och fick 3 galoppera ute på henne. Jag tog och red henne på pelhamet med 2 tyglar eftersom hon blir så stark ute och när man galopperar. Det gick ganska bra, hon var riktig stark även fast jag höll i henne ganska mkt. Men hon både travade och galopperade genom stora vattenpölar som hon annars hatar :) när jag och Sasha hade lämnat av Agneta och Trixxi så blev Sasha helt förskräckligt arg över att behöva gå själv så hon vägrade gå hemmåt så jag fick hoppa av och gå 50 meter till nästa väg där jag kunde hoppa upp :) sen gick det bra, och lyckan var TOTAL när hästen gick I FORM för första gången! Hon är lite tung i handen med tar iaf stöd på bettet och höjer ryggen. KÄRLEK! I morn ska Sara försöka rida på Brodde efter att han blivit masserad, får se hur det går :)

Presentation


Välkomna till min blogg :)
Jag heter Emma och är 16 år, har 1 egen häst och en katt :) här på bloggen får ni följa mig i min träning och utveckling med Sasha :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards