Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Emma Sjöblad - 5 januari 2014 18:47

Hej! Vad roligt att det är så många som läser min blogg :)
Idag har jag ridit två hästar :)
Jag började med Sasha som jag trimmade dressyr på banan med. Jobbade lite på formen och bjudningen. Hon gick nästan i form ett helt varv :) hon går nästan ner för mycket och är inte så stadig men hon har inte styrkan ennu men den kommer :) fick ett steg i trav i form också :) tränade också lite på öppna och sluta, hon börja kunna ställa sig bättre nu och kommer med bakbenen under sig :) i morgon blir det kanske tömmkörning eller om jag kör henne :)
Sen har jag också ridit Marty :) Agnetas fina tinker :) hon red på Darin, hon fick låna sprengerbettet eftersom det var första gången han blev riden på ett tag och kan sticka. Det gick jättebra, hon kunde tom galoppera :) Marty var väldigt pigg och ganska stark men fick ganska samlad galopp på honom :)
Upptäckte efter ridturen att Agneta skaffat två minigrisar haha :) snart får hon nog öppna 4-h gård ;)
Vi har också grusat lite i hagen där det är så lerigt, får hoppas att det hjälper lite. vad har ni läsare gjort idag?

Sasha efter att jag ridit :)

Agnetas minigrisar haha :)

Presentation


Välkomna till min blogg :)
Jag heter Emma och är 16 år, har 1 egen häst och en katt :) här på bloggen får ni följa mig i min träning och utveckling med Sasha :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards