Direktlänk till inlägg 6 januari 2014

Lång ritt och tömmkörning :)

Av Emma Sjöblad - 6 januari 2014 16:18

Hej :)
Dagen började med att jag cyklade över till Agneta :) Idag fick jag rida Tricorona (Trixxi) och hon red Darin. Vi red bort till Solvalla och genom skogen till Långören och sen hem igen :) det tog ungefär 2 timmar. Vi galopperade ganska mycket. Dom blev riktigt svettiga men inte så flåsiga.Trixxi var riktigt fin och var väldigt mjuk :) gick fint i form nästan hela tiden :) Darin var lite pigg :) Sen cyklade jag hem och käkade 2 mackor, därefter gick jag ut och tömmkörde Sasha :) det gick så jävla bra. Lite pigg men lyssnade :) hon gick i form hela tiden i skritt och travade nästan ett helt varv i kort samlad trav I form :) så jävla underbar häst! :) i morgon blir det banhoppning! :)

?Fin bebis?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sjöblad - 20 januari 2014 22:57


Idag var det tillbaka till skolan igen... Självklart kör sveriges segaste chaufför bussen så hinner inte med någon av bussarna till uppsala så fick stå ute i kylan i 30 min för att vänta på nästa buss.. Hände inte mycket i skolan, vi fick våran inlog...

Av Emma Sjöblad - 19 januari 2014 22:00

Idag var det min tur att ta hästarna på morgonen :) klockan ringde vid 6.55 och var ute i stallet 7.10 :) ut med hö,fixa vattnet och byta täcken, ut med hästar och katter :) tog in och sydde in Sashas fleecetäcke i bogen då det hängt halvvägs ner på ...

Av Emma Sjöblad - 18 januari 2014 22:22

Idag var det så jäkla fint ut ute så jag och sara gick ut och fotade med hästarna :) Sara släppte Brodde en stund på banan och jag red Sasha lite :) bakade muffins också... I morgon ska vi rida ut :) vi ska ta svängen runt solvalla. Får försöka fix...

Av Emma Sjöblad - 17 januari 2014 23:04


Yes, today is Friday :) Sasha fick vila idag, snöade så jäkligt och var lite kallt + att jag kom hem sent och var svin trött. Igår red jag barbacka i repgrimma. Bara andra gången jag red i repgrimman och gick över förväntan :) i slutet vill hon i...

Av Emma Sjöblad - 15 januari 2014 22:21

Ja idag har jag spenderad dagen i våran huvudstad, vi gick till Riksdagshuset och gick in i plenissalen och lyssnade på en partidebatt. Dom pratade mycket om skolan och om jobb. Det var ganska intressant faktiskt :) sen gick jag och Erik till Plattan...

Presentation


Välkomna till min blogg :)
Jag heter Emma och är 16 år, har 1 egen häst och en katt :) här på bloggen får ni följa mig i min träning och utveckling med Sasha :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards