Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

Friday!! :D

Av Emma Sjöblad - 17 januari 2014 23:04

Yes, today is Friday :)
Sasha fick vila idag, snöade så jäkligt och var lite kallt + att jag kom hem sent och var svin trött.
Igår red jag barbacka i repgrimma. Bara andra gången jag red i repgrimman och gick över förväntan :) i slutet vill hon inte helt lyssna utan gick till grinden, men lyssnade sen bättre :) gjorde lite NH sen och det gick superbra! Hon blir fortafarnde grinig och lägger öronen bakåt men ska försöka få bort det med kraften av havre haha :)
Idag på syslöjden ( gör ett oreanget shabrak till Sasha ) gjorde jag klart så det bara är att börja sy nästa vecka :) Yaaayy!! Målade mina naglar idag också, dock inte det vackraste jag gjort... :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sjöblad - 20 januari 2014 22:57


Idag var det tillbaka till skolan igen... Självklart kör sveriges segaste chaufför bussen så hinner inte med någon av bussarna till uppsala så fick stå ute i kylan i 30 min för att vänta på nästa buss.. Hände inte mycket i skolan, vi fick våran inlog...

Av Emma Sjöblad - 19 januari 2014 22:00

Idag var det min tur att ta hästarna på morgonen :) klockan ringde vid 6.55 och var ute i stallet 7.10 :) ut med hö,fixa vattnet och byta täcken, ut med hästar och katter :) tog in och sydde in Sashas fleecetäcke i bogen då det hängt halvvägs ner på ...

Av Emma Sjöblad - 18 januari 2014 22:22

Idag var det så jäkla fint ut ute så jag och sara gick ut och fotade med hästarna :) Sara släppte Brodde en stund på banan och jag red Sasha lite :) bakade muffins också... I morgon ska vi rida ut :) vi ska ta svängen runt solvalla. Får försöka fix...

Av Emma Sjöblad - 15 januari 2014 22:21

Ja idag har jag spenderad dagen i våran huvudstad, vi gick till Riksdagshuset och gick in i plenissalen och lyssnade på en partidebatt. Dom pratade mycket om skolan och om jobb. Det var ganska intressant faktiskt :) sen gick jag och Erik till Plattan...

Av Emma Sjöblad - 15 januari 2014 08:46

Heej igen! Blev ett litet uppehåll på 2 dagar. Haft ganska mycket att göra. Igår kom Ida hem till mig för att vi ska åka till Stockholm idag.. Igår när jag red red jag bara ca 25 min. Hon gick så fint :) hon gick i form hela tiden, Ida satt på pall...

Presentation


Välkomna till min blogg :)
Jag heter Emma och är 16 år, har 1 egen häst och en katt :) här på bloggen får ni följa mig i min träning och utveckling med Sasha :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards